fredag 30 oktober 2009

De som står mig närmast

Min älskade systerson Leon
1,5 år gammal och en riktig vild-basse :)

Min lika älskade systerdotter Thea
3,5 år och glad som en lärka (nästan jämt)

Min älskling Mattias (eller Matte om man frågar honom) som betyder massor för mig!
Hans söta son Samuel, snart 9 år gammal, men dock något yngre på kortet

Mamma och pappa
De som alltid ställer upp och hjälper mig med det mesta

Min äldsta syster Ellinor
Hon som jag alltid sett som vuxen, ända sen vi var barn fast att hon "bara" är 6 år äldre än mig
Först när jag blev 20 började jag se oss som mer jämngamla

Min yngsta syter Cecilia (fast ändå äldre än mig)
Hon är även mamma till de 2 sötnosarna längst upp
Och trots att hon är 4 år äldre än jag (ganska exakt faktiskt) så har jag, knepigt nog, alltid sett henne som jämngammal med mig.

Min älskade katt Elvis
Det kan tyckas fånigt men han är faktiskt en MYCKET viktig del i mitt liv.

Detta är de personer (och djur) som står mig närmast och som jag älskar allra mest här i livet.
Tack för att ni finns!!

Kram
Olivia

2 kommentarer:

  1. Det är roligt så länge du vill ta oss med :)

    Din gamla föräldrar

    SvaraRadera
  2. Tack för en kanonhelg Olivia :) Kul att Samuel och jag finns med här också :)

    Kramar
    Mattias ;)

    SvaraRadera