måndag 2 november 2009

Örngottogram

När jag kom hem i lördags låg det ett paket på dörrmattan ihop med alla räkningar.

Jag hade fått ett "örngottogram"!!! :)

Och gissa från vem??.... Ja, just det, från Matte!
Han är så påhittig och ger mig jämt så fina saker.
Själv har jag usel fantasi och allt han fått är ett egentillverkat halsband.

Men visst är örngottet fint?!

Det ligger nu i sängen här på Restad och jag sov riktigt gott på det i natt.

Nu är det dax att gå och lägga sig på det igen.
Sov gott allihop!

Kram Olivia

3 kommentarer:

  1. Du, "allt han fått är ett egentillverkat halsband"... Jag skulle inte byta det mot nånting i hela världen, det betyder jättemycket för mig!! Önskar jag också kunde göra så fina saker som du gör :)

    Natti natti-kramar!
    Matte

    SvaraRadera
  2. Men... Så roligt!! Överraskningar är ju det bästa som finns!! Och vilken överraskning sen... :D

    SvaraRadera
  3. Åh så omtänksamt.
    Roligt med små överraskningar som förgyller vardagen.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera