måndag 10 maj 2010

Tävling!

Nu kommer äntligen den utlovade tävlingen här på bloggen som jag skulle ha vid 500 besökare. Men nu är jag istället uppe i nästan 600 besökare. Jättekul!

Vinsterna i tävlingen är något som är min lilla passion: servetter och ljus!

1a pris är två paket servetter och ett stenljus. Väldigt fint tycker jag.

1a pris


2a pris är två paket servetter.
2a pris

Såhär gör du för att vara med i tävlingen:

1: Skriv en kommentar till detta inlägget om att du vill vara med och tävla.

2: Du som har en blogg och vill ha en extra lott kan länka till tävlingen med någon av bilderna ovan.
Skriv då i kommentaren att du har länkat.

Lätt eller hur?!

Tävlingen pågår t.o.m. den 31 maj. Lycka till allihop!

Kram


46 kommentarer:

  1. Jättefina vinster, vill gärna vinna något av de :)

    Kramar,
    Matte

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag är gärna med i din tävling.
    Fina o bra vinster tycker jag
    Hoppas allt är bra med dig i STOR stan.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Klart att jag vill va med och tävla.
    Använder inte min blogg så ofta längre ju men det kanske går bra om jag länkar på Bilddagboken.
    Väntar med att göra det tills du godkänt, iom att jag då lämnar ut din adress till mina besökare där, vet ju inte om du vill det.

    SvaraRadera
  4. Cicci:
    Det går jättebra om du länkar där. Ju fler besökare desto roligare.

    SvaraRadera
  5. Nu vart det länkat på bilddagboken.

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt pris ^^
    Jag är gärna med och tävlar :)

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  7. Japp, japp! Jag vill vara med såklart!!

    Länkar på min blogg gör jag oxå!

    Kram! Ellinor

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med och tävla om servetterna och ljuset!
    Mvh Isabelle

    SvaraRadera
  9. http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/may/tavling-hos-olivia.html

    Är med :)

    kranglig_konstig@live.se

    SvaraRadera
  10. Hejsan, grattis till dina 600 besökare. Vill gärna vara med och delta i din tävling. Har ingen egen blogg därav 1 lott. Hoppas att turen är med mej....

    Hälsningar Pia i Västervik

    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilka otroligt läckra servetter! Skulle göra sig fint i mina dricksglass under kommande sommar-högtider och ljuset skulle värma fint, och hålla myggorna och annat otrevligt borta under sommarkvällarna.

    Grattis till dina 600 besökare!
    Johan

    SvaraRadera
  12. hej jag är gärna med och tävlar.

    kram lindet

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med :-)

    nannae(at)live.se

    SvaraRadera
  14. Hej Olivia,

    Vi på hellokittyshoppen.se har nu vår första tävling. Vi vill gärna att du är med i den.

    Du hittar tävlingen här:
    http://www.hellokittyshoppen.se/hello-kitty-tavling-vinn-fina-priser/

    SvaraRadera
  15. Grattis till alla besökare!

    Vill gärna vara med och tävla och har länkat här: http://lyckotroll.blogspot.com/2010/05/servetter-och-ljus-31-maj.html

    (Tack för tipset)

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med och tävlar! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/05/servetter-ljus-315.html

    SvaraRadera
  17. Är gärna med =) länk: http://tipsblooggen.blogg.se/2010/may/stenljus-och-servetter.html . . min mail: cammie85@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ett så sött vinstpaket!
    Det vill jag mer än gärna vara med och tävla om :)

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. grattis till besöken klart jag deltar i tävlingen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/may/servetter-ljus.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  20. hej olivia...jag vill jätte gärna vara med å tävla om dom fina priserna,.,,klart länkar jag från mig..kram carro

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med, har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/may/servetter-och-ljus.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  22. Hei.

    Jag er gjärne med :) Har länkat här: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-servietter-og-lys.html

    Kram, Hilde

    SvaraRadera
  23. Jag är jättegärna med och tävlar! Stenljuset var verkligen snyggt, jag har inte vetat att såna finns.
    Tyvärr har jag ingen blogg.

    Kram Sandra
    (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. Klart jag är med, fina vinster!!
    Har även länkat på min blogg: http://yahneenah.blogg.se

    kissme-08-08@hotmail.com
    Janina heter jag

    SvaraRadera
  25. Vill gärna vara med och tävla om fina vinsterna!

    /Linda

    ia_fia (@) hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej! Kul tävling. Servetter och ljus är alltid bra saker.
    Hoppas på turen.
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med :)

    ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag vill vara med. :D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  29. jag vill va med och tävla :) älskar stenljuset :) och är i behov av nya servetter till när min kille fyller 30 år :)

    SvaraRadera
  30. Jag är mer än gärna!!

    SvaraRadera
  31. Annelie (fox_box005@hotmail.com)21 maj 2010 kl. 14:59

    Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  32. Självklart är jag med och tävlar om dessa fina vinster!
    Hälsningar Caroline
    caroline_ande78@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Nu håller jag tummarna att jag blir en av vinnarna, älskar också ljus och servetter!
    Kram

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    SvaraRadera
  35. jag är med! de svartvita servetterna var fina!! martina_holst2@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med och har länkat p¨å www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/05/31-maj-vinn-servetter-ljus.html

    SvaraRadera
  38. servetter kan man aldrig få för många av och ljuset var ju häftigt..så att duka lite fint är ju bara roligt

    SvaraRadera
  39. Jag vill gärna vara med och tävla om priset.
    Servetter är faktiskt min mammas lilla passion också, hon har samlat på servetter så länge jag kan minnas. Här har du en länk:

    http://ellenandherlife.blogg.se/2010/may/tavling-servetter-och-fin-sten.html#comment

    kram

    SvaraRadera
  40. jag vill vara med och tävla :) tar extralotten med och länkar : http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/may/servetter-och-ljus-avslutas-31-maj.html

    Hoppas på tur:)

    Mail Ellinot_sur_Citron@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med ,chansar på en lott!!

    Kram olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag älskar ochså ljus och servetter, det kan förvandla vilket som helst tråkigt bords dukning till ett spännande äventyr! Jag har även länkat dig på min blogg!

    http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  43. Kom på att jag vill ha en xtra chans oxå.
    Länk; http://olelsi.blogg.se/2010/may/vinn-sten-och-servetter-goor-lackra.html

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  44. Jag vill också vara med i tävlingen. / Samuel

    SvaraRadera
  45. jag tar en chans till nu i min dotters namn,,,EllaEllinor

    SvaraRadera