söndag 25 april 2010

500 besökare

Nu har jag haft över 500 besökare sen jag började räkna den 23 februari.
Jättekul att så många är intresserade av att läsa min enkla blogg! :)

Jag utlovade ju en tävling när jag haft 500 besökare. Ni kommer dock få vänta lite med detta.
På tisdag åker jag på semester och är hemma igen sent på söndag kväll.
Jag vill gärna ha koll på vilka ni är som tävlar så jag kan se hur många lotter det blir. Det blir så jobbigt att kolla igenom en hel veckas anmälningar när man kommer hem.

Jag kan i alla fall berätta för er att det kommer bli både ett 1a pris och ett 2a pris.
Spännande va?! ;)

Kram

2 kommentarer:

  1. Verkligen spännande.
    Den som väntar på någor gott väntar aldrig för länge:)
    Trevlig semester.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. sv; hon är jättefin! :*

    hehe ja klart de måste hon va ju ;D

    SvaraRadera