måndag 19 april 2010

Mål

Jag har äntligen nått min första målvikt. :)
Jag har nu gått ner 22 kilo. Det tog mig visserligen 8 månader men jag är nöjd ändå.
Målet var att ha gått ner innan Parisresan och det har jag gjort nu. Om vi nu kommer iväg till Paris.......

Jag har inte varit utomlands på 10 år och nu när vi har planerat en Parisresa i flera månader då blir det ett jäkla vulkanutbrott!!! Senaste gången var 1827, det är ju nästan 200 år sen!
Det finns ju ingenting att göra åt det men det är irriterande och jag kommer bli SÅÅ besviken om vi inte kommer iväg.

I onsdags var jag på kalas hos Leon som fyllde 2 år.
Han fick MASSOR av traktorer och bilar och grävmaskiner och dumpers och.........

Av mig och Matte fick han en skruvdragare som skrattar när man har skruvat ett tag. Ganska söt faktiskt och Leon tyckte om den.

Thea höll på att bli fullständigt galen på sin bror för att han öppnade paketen så långsamt. Han tog det lugnt och lekte med varje present i en kvart innan han öppnade nästa.
Men ibland så fick han lite hjälp med att öppna av Thea.
Ibland lyckades mamma locka honom till att öppna.

Men när alla bara sitter där och äter och pratar och är allmänt tråkiga så började han öppna sina paket själv.

När man fyller 2 år då får man minsann börja dricka ur fina glas med fot.


Han är allt en VÄLDIGT stor kille nu. :)

2 kommentarer:

  1. Ja du är verkligen duktig med vikten.
    Många fina kort på den lille mannen.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. sv; Kul att du vil vara med i tävlingen ! =D

    Lycka till ! =D

    SvaraRadera