fredag 4 juni 2010

JÄKLA SJ!!!

Jag är vansinnigt trött på SJ.
Ni som läst här tidigare vet ju redan vad jag tycker om SJ, för er andra: jag HATAR det.

Här har jag pendlat fram och tillbaka till Uppsala varannan helg sedan slutet av november och hur många gånger har jag varit i tid?? Om jag minns rätt så är det 5 gånger!!

Så vad är det denna gången??
Jo, här sitter jag i Kumla och har suttit här i drygt 1,5 timme nu. Nu skulle jag egentligen varit framme i Enköping, där Matte brukar hämta mig, för 10 minuter sedan!
Härifrån tar det ca 1,5 timme också.

Ingen information får vi heller. Dom sa först att det var en avgrävd signal-ledning och att vi skulle komma iväg om en timme. Men här står vi..

Matte håller koll på nätet och dom flyttar tydligen fram avgångstiden med ca 20 minuter åt gången. Suck!!!!!

Dessutom kommer här ett tåg och kör om oss. Lite smått irriterande att dom får köra och inte vi, alla måste ändå åt samma håll.
JÄKLA SJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar