torsdag 7 januari 2010

Jippi!!!

Ja, nu blir det ett ganska ointressant inlägg för er, men NÅGON måste jag ju skryta för.

Vi har ju den obligatoriska vägningen och mätningen av midjemått varje månad.
Det brukar sällan vara speciellt roligt, och särskillt tråkigt kändes det nu efter jul och nyårshelgen då man ätit massa onyttig mat och godis och kakor och jag vet inte allt.

Men det VAR faktiskt väldigt roligt denna månaden.
FEM kilo hade jag gått ner!!! :)
Och NIO cm i midjemått!

Hur det nu har gått till det vet jag inte, för jag har ätit som en häst hela helgerna.
Men jag är SÅÅÅ glad.

Det betyder alltså att jag totalt har gått ner hela TOLV kilo sedan augusti.

Känner mig så stolt, trots att jag inte ens vet vad jag har gjort för att få det så.

Så.... Nu har jag skrytit klart.
Tack!

3 kommentarer:

  1. Det är väl verkligen något att skryta över.
    Grattis och forsatt lycka till.

    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. baaa Oliva, baaa!

    Såg på du är vad du äter igår och hon gick ner 15 kg på 2 månader med extremkur, så att gå ner 12 kg på 4 månader utan extremkur är extrembra.

    SvaraRadera
  3. Bravo!! :D
    Hurra!! Hurra!! Hurra!! Hurra!!!

    SvaraRadera