måndag 11 januari 2010

Nu var det klart..

Boken jag skrev om här tidigare är nu färdigläst, på REKORDTID!

I fredags blev jag färdig och jag köpte den på tisdag kväll.
Det var ändå 350 sidor och för mig som då inte hänger med så bra när jag läser är detta helt otroligt.

Den var riktigt bra!
Det dröjde till de sista 20 sidorna innan man kom på vem mördaren var, trots att man TRODDE att man visste vem det var långt tidigare än så.

Men, det var mycket andra händelser i boken, som inte hade direkt med morden att göra, som man aldrig fick reda på hur det var med.. Väldigt frustrerande.
Men det är väl ett bra knep för att få folk att köpa nästa bok i serien.

En annan sak som också är klar nu är min Tradera-auktion med mobilen.
Det gick faktiskt riktigt bra.
Auktionen gick ut 22.00 och vid 15.00 låg högsta budet på 190:-
Vid 21.40 låg det på 205 :-
Och SEN, sista 2 minuterna gick det hastigt uppåt. Och det stannade på 350:-

Känns som en bra affär. 350:- är inte fy skam såhär mitt i månaden.

Nu ska jag bara se till att få det där jäkla paketet postat.
Det är ju lite krångligt när man är här, mitt i ingenting. Men det får väl bli en permission.

Det är mycket permissioner nu framöver. Jag måste ju träna på att vara själv nu inför utskrivningen.
Jag var på permission i helgen, fredag-söndag. Dock bara fredag-lördag själv.
Nu blir det permission tisdag-onsdag själv och fredag-söndag själv.
Nästa vecka blir det permission onsdag-söndag varav onsdag-lördag (eller möjligen fredag) själv.

Ja, mycket blir det, men det är ju nödvändigt nu.

Nu ska jag strax åka på KBT.
Blir ingen bussträning idag eftersom det blivit så fel de senaste gångerna så vi ska träffas för samtal på ÖVM istället.

Ha det bra allihopa!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja det vara ju riktigt bra för telefonen.
    Kanske du skall satsa på en ny bok ibland.
    En riktigt bra bok fokuserar tankarna väldigt bra, tycker i alla fall jag, som du kanske märkt ibland:)
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har allt märkt av min okontakbara mamma ibland. ;)

    Jo, jag får väl köpa mig låt som jag kan ha på tåg-resorna fram och tillbaka till Uppsala. Dom är ju faktiskt rätt sega.

    Nackdelen är 2 saker:
    1 dom är dyra om man köper ofta,
    2 jag vill ha tragiska, hemska verklighetsbaserade böcker.

    Dom växer inte på träd.
    Men, det är ju värt ett försök

    SvaraRadera