tisdag 9 mars 2010

Mina kära läsare

Idag är det exakt 2 veckor sen jag skaffade besöksräknare här på bloggen och jag har redan haft 100 besökare!!
Jag som trodde att bara mina föräldrar, syskon och pojkvän läste här.
Det känns verkligen jätteroligt! :)

Det vore kul att få reda på vem som läser här, så ni får gärna kommentera här och berätta vem ni är. Om ni vill förstås, det är helt frivilligt.
När jag nått 500 besökare utlovar jag en tävling här på bloggen. Spännande va?!

Tack alla läsare, det är jätteroligt att ha er här!
Ha det bra allihopa!

Kram

4 kommentarer:

  1. Nu är det 101 st:)
    Nu var jag riktigt rolig om jag får säga det själv.
    Väntar med spänning att få veta vad det blir för ett pris i tävlingen.
    God natt
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Hejsan ! Va kul att få kika in hos dig !
    Jätteskoj att du vill va med i min tävling !
    Ha en riktigt fin dag !!
    Helen :0)

    SvaraRadera
  3. Var gärna med och tävla om en goodiebag i min blogg! :)

    SvaraRadera