fredag 26 mars 2010

Mot Uppsala

Nu sitter jag på tåget på väg mot Uppsala. Ska som vanligt spendera helgen där.
Idag fick jag i alla fall sittplats på tåget. Åkte 2 timmar tidigare är normalt. Det var visserligen rätt trångt på tåget när jag gick på men är man tillräckligt snabb så... Att slänga ner väskan på sätet innan man frågar om det är ledigt är ett vinnande koncept. Lite pinsamt kanske, men det lönar sig. :)

Att få sittplats idag kändes ganska nödvändigt. Jag tog ju sprutor i höfterna i tisdags och jag kan säga att så ont som det gjorde denna gången har det nog aldrig gjort förut. Och jag har ändå gjort det rätt många gånger.
Det gör ju alltid ont men jag brukar aldrig ha problem att ligga still i alla fall. Det hade jag nu. Ryckte hela tiden.
Och efteråt har det också gjort vansinnigt ont. Fördelen är dock att ju ondare det gör då, desto bättre brukar slutresultatet bli. Det visar väl att dom har träffat precis rätt ställe.

Jag kände mig faktiskt rätt fånig när jag satt på min kilformade sittdyna (ni vet en sån där som alla pensionärer har) i soffan.
Fast mamma sa att jag inte alls var som en pensionär för jag tränger mig inte före i kön på ICA. ;)

Jag har haft många besökare nu.. över 250 st på en månad. Och ja, enligt mig är det mycket. Halvvägs till den utlovade tävlingen vid 500 besökare. Så fortsätt nu att besöka här så kommer det snart. :)

Nu ska jag försöka sova en stund. Jag har 3 timmar kvar innan jag är framme i Uppsala så det är gott om tid. Visserligen brukar jag ha svårt att somna på tåg, men vila funkar ju det också.

Ha en bra helg allihopa!
Kram

1 kommentar:

  1. Jaså datorn fick följa med denna gången.
    Gjorde du vågen innan du åkte då?
    Ha en bra helg och hälsa.
    God natt
    Mamma

    SvaraRadera