tisdag 2 februari 2010

Jösses!

Nu när det snart är dax för utskrivning är det också dax att börja tänka på att packa.
Jag har ju samlat på mig en del under 1,5 år.

Imorgon blir det permission så jag tänkte att jag tar med mig såna kläder jag inte använder här hem.
Resväskan (den stora) ser just nu ut som en spärr-ballong och i garderoben ser det knappt ut att ha försvunnit något.
Jo, visst är det mindre där men inte ens hälften är packat.

Sen har vi:
* Dator
* Gitarr
* En stor väska med scrapbooking
* Ett helt skåp med schampo, handdukar, hårspännen, smycken m.m.
* Hårblås
* Plattång
* Diverse bandage och handleds-stöd
* En hel låda med pennor och papper, räkningar, instruktionsböcker, elektriska prylar m.m.
* 3 jackor
* 5 par skor
* Mössor, vantar och halsduk
* 3 växter
* Prydnadssaker
* En bok
* CD-skivor och filmer
* En massa foton och väggdekorationer

Ja... En HIMLA massa saker alltså.
Vet inte hur det här ska gå till.

Jag har sagt att dom måste köra mig hem. Det gör dom med andra som av någon anledning inte kan åka buss.
Nu anser dom ju att jag kan åka buss men dom ska få se min packning så kanske dom ändrar sig.
Blir trött bara jag tänker på det. Får nog börja packa minst tre dagar innan jag skrivs ut.

Nu ska jag sitta här och tänka på allt som behöver packas och tycka synd om mig själv. ;)
Kram

2 kommentarer:

  1. Tycka synd om ? Tänk och ha så mycket saker och ändå en full lägenhet att komma hem till. Jag tycker det verkar som du har det bra förspännt:)
    Tänk inte ens tanken att flytta ur lägenheten bara:)
    Får väl ta på mig att ha burit dit en del kanske.
    God natt
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar finnas en o annan pryl där... Fullt upp då, och ändå hinner du tänka på din gamle gubbe i Uppsala och skickar superfina rosor :) Blev verkligen jätteglad för de Olivia!! :)

    Kramar
    Matte

    SvaraRadera