torsdag 26 november 2009

Dagen..

Idag har varit en seg dag.

Jag mår fortfarande inte helt bra efter vaccinet jag fick i måndags.
Mår illa hela tiden och är vansinnigt trött.Men febern har nog lagt sig idag känns det som.

Skulle på KBT i eftermiddag, men eftersom läkaren beslutat att jag nu helt plötsligt ska gå ifrån att bli körd av personal till att ENSAM åka buss så beslutade jag mig för att inte åka alls. Har ju HSL nu och kan besluta sånt själv.

Personalen ringde upp läkaren som sa att hon inte ville att jag skulle sluta så då fick personalen köra mig istället.

Inte tänker jag sätta mig på en buss, som jag har svårt att åka i vanliga fall, med den ångesten jag har VARJE gång jag ska dit, sen sitta på terapi och prata om jobbiga saker som får mig att gråta och efter det sätta mig gråtande på en buss tillbaka.

Nej, lite medkänsla får dom allt ha.
Vem hade frivilligt satt sig på en buss när man gråter? Inte många tror jag..

Dom tycker då att jag behöver träna på det för att jag ska kunna ta mig dit när jag är utskriven sen, men jag har ju en egen bil och inte tar jag bussen till nåt sånt då.

En ganska usel dag idag faktiskt.
Ångesten och ledsenheten avlöser varandra.

Hoppas att ni har det bra i alla fall!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar