onsdag 18 november 2009

Nu är det dax att skryta lite..

Jag håller, som många av er vet, på och gör födelsedagskort och liknande.

Jag är absolut ingen mästare på det och om man ska jämföra med många andra som scrappar så ser mina kort bedrövliga ut..

MEN.... Om man nu låter bli att jämföra sig med andra så har jag i alla fall börjat bli bättre och bättre på det.

Så nu är det dax att skryta lite och lägga upp lite bilder på några av de kort som jag är mest nöjd med.

Håll till godo!
Detta kortet är till Samuel som snart fyller 9 år. Han är ett STORT Brynäs-fan, och vad gör man inte för att fjäska in sig lite.. ;)

Och såhär ser baksidan ut..

Det här kortet gjorde jag till Ellinor den dagen hon fyllde 30. Hon hade inget kalas den dagen så därför blev det bara ett kort.

På hennes 30-årskalas fick hon detta kortet.
I ramen nere i höger hörn satte jag in en bild på henne som bebis. Fast nu hann jag inte ta kort på det eftersom det sattes in i sista stund hemma hos mamma och pappa innan kalaset.

Detta kortet gjorde jag till Leon när han skulle döpas.
Jag målade av ett svart/vitt kort som jag skrev ut från datorn och tyckte själv att det blev riktigt fint. :)

4 kommentarer:

  1. Det var verkligen superfina kort!! Jättekul att se :)

    Kramar, Matte

    SvaraRadera
  2. Finurligt kort det med tröjan.

    Du har ju gjort massa mer fina kort, som de jag fick i helgen t.ex.

    SvaraRadera
  3. Vicken fräck tröja!! Bör väl passa perfekt!! I smaken då alltså inte i storleken kanske...

    Mina kort har jag ju redan sett. Och de är väldigt fina!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Cicci: Jo, och om datorn bara ville så skulle ditt kort ifrån hela familjen också vara med här men av någon outgrunglig anledning så går alla andra bilder att ladda upp utom just den..
    Knepigt, men det kanske funkar en annan dag.

    SvaraRadera