onsdag 4 november 2009

JIPPI!!!!!!!!!

Jag har just varit inne och pratat med läkaren.

Den 21 november ska jag åka til Uppsala och hälsa på Matte och Samuel! :)
Jag har önskat det ett tag men läkaren har varit tveksam. Men nu har jag alltså fått tillåtelse!

Det blir från lördag till söndag och jag ska åka tåg dit.
Det är lite nervöst med tåget dock. Speciellt att byta i Stockholm. Men jag har ganska god tid på mig. På ditvägen har jag 20 minuter och på hemvägen 30 minuter.
På hemvägen slipper jag dessutom fler byten utan sitter på samma tåg från Stockholm till Vänersborg.
Fast på ditvägen är det inte heller så mycket byten. Bara ett i Herrljunga och ett i Stockholm.

Nu ska jag in på SJ och boka biljett.
Ja, jag vet att det är tidigt men jag gillar att vara ute i god tid! :)

Ha det bra allihopa!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad härligt Olivia, du är jättevälkommen!! :) Ska verkligen bli superkul :)

    Kramar
    Matte

    SvaraRadera
  2. Va roligt för er.
    Lycka till !
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera