söndag 22 november 2009

Två bilder från helgen

Nu är jag åter på avdelningen och har varit här i drygt 1 timme.

Resten av tågresan gick bra, men när jag var framme så var jag jäkligt trött på tåg.
9 timmar på 2 dagar.
Det tar ju lika lång tid att åka bil, men jag vet inte om inte det är bättre. Då kan man ju åtminstone göra små stopp.

Men, nu funkar ju inte det att jag tar bilen ifall jag behöver ta extra mediciner. Då får jag inte köra och det är taskigt att bli strandsatt i Uppsala. Eller ännu värre, på halva vägen.

Skulle lagt upp 2 bilder från helgen i förra inlägget men Internet-anslutningen var lite halvtaskig så att ladda upp korten gick inte så bra.
Därför lägger jag ut dom nu istället.


Här har vi mig och Samuel.
Samuel skulle välja vart vi skulle stå och han tyckte att det verkade bäst vid dörren. :)
Men visst är han söt?!

Och så är det jag och Matte.
Ligger och gosar i sägen och kollar på Winnerbäck-filmer på datorn.

Jag glömde helt bort att använda kameran i helgen så detta är dom enda korten jag har.
Ska använda den flitigare nästa gång jag åker upp när Samuel fyller år. Tror jag nu i alla fall... ;)

Som sagt så var det en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Kul med bildvisning.
    Godnatt
    Mamma

    SvaraRadera
  2. hej olivia...ser ut som du har hafft en underbar helg i uppsala...ni ser så kära ut,,,vad kul,,,många kramar carro.(Elli arbetskompis..)

    SvaraRadera