tisdag 17 november 2009

Födelsedagspresenter!

Här ska ni få se hur mycket fina presenter jag fick när jag fyllde år i lördags!

Först och främst kanske jag ska säga att alla bilderna är tagna med min nya digitalkamera som jag fick i present!! :)

Den fick jag av mamma & pappa, Ellinor & Jocke, Cecilia & Marcus och barnen.

Kameran är ju svår att visa bild på förstås.
Jag fick även ett minneskort på 4 Gb och en kameraväska till.
Jätteroligt att äntligen kunna ta fina bilder!


Så nu kommer bilder på resten av presenterna:

Jag fick en jättefin silverring av älsklingen..
..och ett lika fint halsband!


Av Ingemar och Carina fick jag boken "100 sånger- och sanningen bakom dem" av Peter LeMarc


Sedan fick jag denna underbara tavla, handgjord utav Thea ;)
Kanske kan krävas en förklaring...

Detta föreställer en sommardag när jag och hon, hennes katt Singha och min katt Elvis är ute och plockar blommor till hennes mamma.

Längst upp till höger ser ni Elvis.
Nedanför Elvis är en blomma (ganska tydligt)
Bredvid blomman ser ni MIG i egen hög person.
Till vänster är det Thea
och emellan oss sitter Singha.
Hur självklart som hellst, eller hur?! :)


Leon hade målat och klistrat klistermärken på ett hjärta som jag fick


Jag fick en teckning utav Samuel (Mattes son) också.
Jätteroligt att få något av honom!
Här har han ritat "Samuel, Olivia och pappa"
Mycket gulligt!


Sedan, några dagar senare kom Malin med present från henne och Roger.
Då fick jag ett USB-minne...
... och en minneskortsläsare.
Jag har pratat om att jag verkligen skulle behöva köpa båda två, så det var perfekt att få det!


Och sist, men absolut inte minst, fick jag flera fina blommor!
En Amaryllis från Ellinor och Jocke
(som för övrigt växt som tusan redan!)


En jättefin bukett med bl.a. gerbera i, som jag älskar, av Matte! (som jag också älskar förstås)


Och en bukett, även den med en gerbera i, av mamma och pappa.



Som ni ser så har jag fått MASSOR av saker, trots att jag bara fyllde något så meningslöst som 24.

Tack allihop för alla jättefina presenter!

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är väl inte meningslöst att fylla 24... Hur ska Du annars kunna fylla 25?? ;D

    Ku att amaryllisen redan blommar!!

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Mycket fint och mycket bra ha.

    Din amaryllis har kommit snäppet längre än min, här börjar synas lite vitt i toppen bara, men den verkar i alla fall klarat väskgreppet ;-)

    USB är ju praktiskt, då kan du ju ta med dej saker och kort om du ska någonstans och slippa trasa på datorn.

    SvaraRadera