söndag 27 december 2009

Julklappar... MASSA julklappar!

Här kommer, som utlovat, bilder på alla fina julklappar jag fått.

Det är så vansinnigt många så det är lite svårt att minnas precis vad jag fick av vem.
Men jag tror jag vet. Har jag fel så får ni rätta mig. :)

Av Samuel fick jag ett stort doftljus med orkidé-doft
Lila värmeljus med lavendel-doft
och svarta värmeljus.


Av Matte fick jag lila ljus till min ljuskrona i köket
och matchande lila servetter.....


... och underlakan till min 120-säng med matchande örngott.


Av mamma och pappa fick jag en tavellist till sovrummet..


... två stycken matchande bäddset..


... bokstavs-mall till min Shap Boss (scrapbooking)


... och en kedja att hänga ner min ljuskrona i köket med.
Den hänger alldeles för högt upp nu.


Av Thea fick jag ett hemmagjort ljus..


.. och bokstäver till min scrapbooking
Och en genomskinlig dubbelhäftande tejp som jag glömde ta kort på.


Av Cecilia, Marcus, Thea och Leon fick jag ett beige överdrag till resår-madrassen...


... och en samlings-cd med Ted Gärdestad


Av Ellinor och Jocke fick jag en tunika


Av Ingemar och Carina fick jag en ljuslykta...


... och ett köks-set


Och sist med inte minst fick jag av Malin ett "tre-i-rad" spel med snapsglas


Som ni ser har jag fått jättemycket julklappar.

Tack allihopför de fina julklapparna!
Och tack för en trevlig julafton till er som var med då.

Ha det bra allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar