måndag 28 december 2009

Nu var det dax igen

(eller "nu va´ man me´ igen!" som Jocke säger) Hihihi!!

Jo i alla fall.... Nu var det dax för permission igen.
Kom hit vid 18-tiden igår kväll och imorgon åker jag igen, ungefär runt 13 åker jag från Restad.
Skulle ju egentligen hinna med att ta bussen vid 13.20 och vara framme 13.43 för tåget går vid 13.55.
Men nervös som jag är tar jag nog bussen 12.50. Då har jag god tid på mig. Ska hämta ut biljetten också, och det tar säkert 1 hel minut, så då är det bäst att vara i god tid.. ;)

Nej, jag får väl se hur jag gör. Men jag hatar att vara sent ute. Blir bara stressad då.

Idag har jag lagt ut min gamla mobil på Tradera.
Tog kort åt alla olika vinklar och sen tog jag kort på alla tillbehören också..
Får väl se om någon vill ha med headsetet. Jag råkade ju ställa min säng på ena hörluren så den är platt.. Åt fel håll.
Men jag har skrivit att jag skickar med headsetet om man så önskar. Ena hörluren funkar ju i alla fall.

Jag fick ett bud redan efter 5 minuter. 100 kronor!
Innan jag kollat på andra likadana telefoner på Tradera så trodde jag kanske jag skulle få 100-150 kronor för den.
Men när jag kollade på de andra såg jag att dom fick upp emot 800 kronor! Det verkar som dom färgade är mer populära än de vanliga gråa.
Och min är ju lila.

Fast nu räknar jag väl egentligen inte med att få ut 800 kronor, men kanske om jag har riktigt tur att jag får ut en 500-lapp. Det skulle göra gott i kassan!
Fast jag nöjer mig med 100 kronor också om det nu blir så. Det är ju ändå mer än om jag bara kaserat den.

Nu blir det frukt-stund (som på dagis) och sen blir det nog till att gå och lägga sig.

Ha det bra allihopa!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej
    Hoppas allt går bra för dig med resan och nyårs firandet.
    Gott nytt år
    Hälsa till de andra.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera