fredag 11 december 2009

Min första Tradera-vinst

Idag hämtade jag ut min första Tradera-vinst på posten..

Jag har senare vunnit 3 auktioner till, alla med scrapbooking-papper och alla från samma säljare.
När jag fick vinnarmailet för papperen såg jag att det var någon från Trollhättan som sålde.
Så jag mailade och frågade om vi kunde träffas och överlämna papper/pengar istället för att posta och krångla.

Och vet ni vem det var?!?!
Min kontaktperson jag hade när jag låg på 55an!!!
Ganska otroligt!

Men åter till dagens uthämtning.

Det är en poliskonstapel, polisbil, 1 stoppskylt och 2 vägkoner från "Little people".

Det är NÅGON av grabbarna i familjen som ska få detta i julklapp, men jag avslöjar inte vem.. ;)
Så Matte, Jocke, Marcus och Leon, jag citerar Thea "Vi är spända!!"


4 kommentarer:

  1. Jocke hoppas nog på att det är han!! ;D

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas kan man alltid göra.. Men du får meddela honom att det ÄR ingen Amazon.

    SvaraRadera
  3. Nähä?! Vad är det då??...??

    ;I

    SvaraRadera
  4. En SAAB såklart..

    Här i Vänersborg och Trollhättan stöttar vi alltis SAAB. ;)

    SvaraRadera