tisdag 1 december 2009

Idag

Idag är ingen bra dag..
Fick väl det klassiska bakslaget idag istället för igår. Bakslaget jag alltid får efter permissioner alltså.
Var så glad igår och tänkte att nu kommer det nog inget bakslag denna veckan, men jodå, det gjorde det.

Känns lite jobbigt nu att veta att man har två permissioner till framför sig denna veckan.
Inte så att jag inte vill åka på dom. I alla fall på den i helgen när jag ska till Uppsala. Det vill jag ju jättegärna. Men det känns nervöst om man verkligen hinner återhämta sig mellan permissionerna.

Imorgon ska jag åka och julhandla med mamma och sen ska vi hem till lägenheten och jag ska sova kvar, enasam för första gången.
Sen kommer jag tillbaka på torsdag och på fredag åker jag till Uppsala.
Vill ju så gärna må bra när jag åker dit så att jag riktigt kan njuta av att vara där. För det är verkligen underbart att åka dit.
Men att åka på perm imorgon och må dåligt redan då gör ju att det är stor risk att jag mår dåligt på torsdag också..
Förhoppningsvis mår jag bra igen på fredag när jag ska åka.

Det blir ju födelsedagskalas i Uppsala i helgen.
Samuel fyller 9 år!

Födelsedagen spenderar han visserligen på disco, men jag antar att firandet blir på lördag.
Ska bli roligt att få vara med och fira. :)

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att dagen har varit en neråt dag. Hoppas att morgondagen blir bättre!

    Perfekt att Ni ska och "shoppa" imorgon. Jag har nämligen lämnat in en beställning hos mamma. Så här lagom till julemånaden så har nämligen min "pärl-ljusslinga" beslutat sig för att slockna till 2/3... Naturligtvis är det sådana där pyttesmå s**t-lampor som inte går att byta ut heller...:( Och för att det ska bli den rätta stämningen på det Gillbergska residenset så måste det ju finnas en fungerande "pårl-ljusslinga". Det förstår ju vem som helst alltså!! ;D Så om Ni vill köpa en sån för mig på Rusta så vore det ju gör hygglo asså!!

    Kram!

    Tack för senast förresten!

    SvaraRadera
  2. Tjenixen!
    Fick Ni köpt mig riktigt fina, dyra och stora julklappar idag då?? ;D

    Karin med bloggen 'Mina Rum' som vann halsbandet har gjort ett inlägg om det idag. Hon visar bla en bild när hon har det på sig. Hon verkade väldigt nöjd för det. Kolla in vet ja'!

    SvaraRadera
  3. Jodå, fick köpt MASSA fina och dyra julklappar, men ingen av dom var till dig! ;P

    Dina julklappar har legat här på mitt rum och väntat på dig sedan oktober!

    SvaraRadera
  4. Åhhh...8D
    Jag blir väääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääldigt nyfiken nu!!!

    Kram!

    (PS: Varför lägger Du inte in så att alla kommentarer skickas till din mail också?? Man behöver ju inte kolla varje dag. Men då ser man ju vilka kommentarer man känner igen. Och då missar Du inga i gamla inlägg. Det händer att jag får kommentarer på flera månader gamla inlägg. Och dem är man ju inte direkt inne och kollar på nu... DS)

    SvaraRadera