fredag 11 december 2009

Permission

Idag blir det permission... igen.
Tycker nästan jag har väl mycket permissioner nu ett tag. Har ju varit iväg 5 helger i rad nu och vissa vardagar däremellan också.
Och snart är det jul då jag har perm 4 nätter.
Sen är det nyår och återigen 4 nätters permission. Kommer hit på lördag efter nyår och på söndag åker jag IGEN för att fira Theas 4-årsdag.

Visst är det trevligt att vara på permission, men ganska krävande.
Jag har ändå levt i en liten skyddad värld i 1,5 år nu så verkligheten utanför är tuff.

Men, jag vet ju att dessa permissioner är nödvändiga om jag ska kunna skrivas ut snart.

Klockan 13 ska jag ta bussen in till stan ihop med min KBT-kurator. Nu är det nämligen dags för bussträning. Målet är att jag ska klara att åka buss själv fram och tillbaka från KBTn.

Vi går av vid Vänerparken och sen går jag hem. Tar väl 10-15 minuter ungefär..
Matte kommer först imorgon så inatt sover jag ensam i lägenheten.
Det gick ju bra förra gången så det ska väl gå bra nu också hoppas jag.

Åker tillbaka till avdelningen på söndag igen.

Jag tar nog med mig datorn hem i helgen så det kanske blir något bloggande då också.. Får väl se vad jag känner för och orkar..

Ha en bra helg allihopa!!

Kram

1 kommentar: