fredag 11 december 2009

Tele2

Nu sitter jag här hemma i soffan och slappar..

Har precis chattat med Tele2 kundservice angående mitt bredband som inte verkade ha blivit uppgraderat så som jag beställt..
Det tog en jäkla tid innan jag fick svar alls..

Sen när jag väl fick berättat mitt problem så dröjde det drygt en kvart innan jag fick svaret: "Ursäkta att det dröjer, jag sitter i telefonkö till våran support" VA?!?! Jag trodde redan jag pratade med en support!
Vem fasen är det då man sitter och chattar med och som man lämnar ut sitt person-nummer till??

Ja, man kanske inte ens vill veta...

Nu till något trevligare jag gjort på Tele2s hemsida idag..

Det var dax att förlänga mitt mobil-abonnemang och gissa vad?!
Då fick man en helt ny mobil för 1 krona!! :)
Jag har ju aldrig tyckt om min nuvarande mobil.

Skaffade den i juli efter en smärre olycka mellan min förra mobil och ett vattenglas. (Dom gillade inte varann) men jag trivs inte med den..
Kan inte riktigt säga vad det är som är fel heller.
Allt funkar ju som det ska, men jag gillar den helt enkelt inte.

Så nu köpte jag alltså en ny mobil för 1 krona.

Nokia 6600 SLIDE..
Det ni!

Såhär ser den ut:


Flashigt värre, eller hur?! ;)

1 kommentar: