fredag 4 september 2009

En ledsam dag..

Se där får man för att ha en aktiv dag.. Bakslag igen..

Idag har varit en ledsam dag. Vaknade tidigt som vanligt men kände mig lite dåsig och trött i huvudet. Gick och la mig en stund igen runt 10-tiden och vaknade och kände mig ännu värre.

Sen har dagen fortsatt i samma anda. Inte mycket har blivit gjort och inte mycket har blivit sagt (ja, hör och häpna, jag kan vara ganska tystlåten ibland).

Har suttit och pratat en stund med Elisabeth, min kontaktperson, om ditten och datten och då blev allt lite lättare en stund.

Nu har jag precis ätit middag. Inte ens maten var rolig idag. Ugnspannkaka... Usch!

Ja, roligare än såhär blir det inte idag. Ingen rolig dag = inga roliga inlägg.

Ha det gott allihopa!

Kram

2 kommentarer:

  1. Kanske kan jag pigga upp lite gennom att meddela att jag vart på GeKås och storshoppat, bla. lite presenter och julklappar till dej, nyfiken nu?
    Hoppas att dagen idag (lördag) blir lite bättre.

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter ju trevligt!! :)
    Jösses, jag har inte ens börjat tänka på sånt ännu..

    SvaraRadera