torsdag 10 september 2009

En vanlig dag

Hej allihopa!
Idag är en rätt så vanlig dag. En i mängden.

Igår var en ledsam dag med mycket ångest och därför fick jag ständig tillsyn. Usch och fy!! Fruktansvärt irriterande att ha någon efter sig hela tiden, t.o.m. in på toaletten.
Imorse klockan 9.30 blev jag dock av med den ständiga tillsynen igen vilket kändes väldigt skönt. "Släpp fångarna loss...."

Efter det har jag varit nere i terapin. Håller på att göra ett armband. Möjligen ska detta skänkas till min äldsta syster om hon vill ha det och det passar. Det ser ut att vara i hennes smak.

Det blir nog fler gåvor till andra framöver. Jag har ju redan så vansinnigt mycket smycken som jag aldrig använder. Lämna gärna in önskemål om det är nåt speciellt ni vill ha. Gott att ha nåt att greja med de dagar jag mår bra.

Nu ska jag ta och sova middag en stund. Har precis ätit soppa med rabarberpaj till efterrätt.
Efter vilan ska jag nog ner till terapin igen och göra klart armbandet.

Ha det gott allihopa!

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej
    Ja man tackar för erbjudandet.
    Jag är ju lite svag för halsband som du vet.
    Det får gärna vara ljust, har flera mörka redan och det får inte sitta hårt åt. Annars fri fantasi. Skicka räkning.
    Skönt att du känner dig något bättre idag.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Åååå, tänk att man är så påtänkt för ett armband! Så roligt! Kanske kunde bli ett matchande halsband också om armbandet faller i smaken... Men det gör det säkert. Du brukar ju veta vad jag gillar!

    Bamse hälsar och tackar! Han har gjort sitt första blogginlägg idag:

    http://gillbergs.blogspot.com/2009/09/min-nye-van.html

    Kram

    SvaraRadera
  3. Smycken är alltid trevligt.
    Vet att det finns en tjej i detta huset , sisådär 3 år, 8 månader och 6 dagar som skulle bli överlycklig över nåt, kanske julklapp?

    SvaraRadera
  4. Cicci: Ja, jag har allt tänkt på att göra nåt till henne. Halsband och amband kanske? Jag behöver bara veta hur långt amrbandet ska vara. Så svårt att dedöma på en så småväxt person.. ;) Men jag gör väl ett i elastisk tråd så det kan varieras lite, så mät på ett ungefär bara

    SvaraRadera