onsdag 2 september 2009

Premiär!!

Jaha, då var det väl dags att göra sitt första inlägg här.
Har ju faktiskt haft bloggen i flera dagar men inte skrivit nåt ännu. Tänkte jag skulle få den lite fin först, så som Ellinor har gjort. Men jag fattar inte hur så jag får väl ta hit experten nån dag så hon hjälper mig.

Vad har hänt i veckan då?! Inte så mycket faktiskt. Hade ju mamma här i söndags så vi var hemma en stund, sedan har det mest varit lugnt. Fick kortisonsprutor igår så då var det mest sängläge. Förstår inte varför jag blir så vansinnigt trött när alla andra blir hyperaktiva. Tycker nog om att vara lite tvärtemot.

Var på terapin en sväng idag men kunde inte göra så mycket med mitt nysprutade finger men jag kunde ju i alla fall sitta och kommentera hur jag tyckte att andra skulle göra. Alltid skönt att se andra arbeta. ;)
Sen hann jag ju med en fika också såklart.. Konstigt att jag alltid råkar vara där just när det är fika, som det kan falla sig ibland! ;)

I eftermiddag har jag suttit och skrivit på min nästan 4 sidor långa anmälan till socialstyrelsen. Riktigt roligt när man väl kommer in i att vara anti mot det mesta. Har våndats över det länge, men nu är det klart. Bara för mamma att skriva klart sin också då... (nejdå, det var ingen pik!)

Nu blir det nog en lugn kväll med lite gitarrspelande om fingret tillåter, annars blir det till att sitta och skriva in alla låttexter på datorn. Det är också ganska roligt faktiskt! Än så länge har jag lagt in 15 av mina egenskrivna låtar.. Snart blir det skiva och svensktoppen! (i alla fall om mamma får bestämma)

Ha det gott allihop!

Kram

5 kommentarer:

  1. Klart experten vill komma... ;>
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja då har man ett ställe till att gå in och kika på emellanåt. Kul för oss omoderna.
    Nu väntar vi med spänning på " dekoren".
    Kram
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  3. Håller på att tapetsera...
    Märks inte det??
    Ok, ok, jag maskar lite...
    Börjar bli tråkigt!!

    Fin bakgrund har du fått till iaf.

    Kram "experten"... ;>

    SvaraRadera
  4. Trevligt med en blogg till att följa, inte för att jag fått någon länk men :-(
    Fast jag såg till att söka mej hit ändå om det är ok?
    Tycker din sida är riktigt fin redan jag.

    SvaraRadera
  5. Cicci.. Det beror enbart på att jag inte hade fått rätt mailadress till dig så mailet kom tillbaka till mig. Men nu ska jag allt ha skickat en länk.. Om nu det fungerade denna gången.

    SvaraRadera