onsdag 23 september 2009

Mina konstverk.

Här kommer lite bilder på några av de smycken jag gjort i terapin hittills. Det lär väl bli fler framöver och när jag väl köpt mig en digital kamera så blir bilderna lite skarpare och bättre.

Ett armband till Ellinor (Det är även Ellinor som tagit bilden)

Här är halsbandet jag gjorde till Matte.

På baksidan är det ingraverat "Jag älskar Dig!"

Rosa och lila halsband och "clips"-örhängen till Thea

Halsband med träpärlor till Leon

Detta är de jag hunnit fotografera och de jag lyckats överföra från mobilen till datorn. Mer bilder kommer så snart jag kan fotografera dom. (och när dom är färdiga förståss.)

Ha det gott allihopa!

Kram

6 kommentarer:

  1. Fina grejer!! Ser fram emot min beställning som nu är under utveklande,,,

    SvaraRadera
  2. Hihi nu kommenterade vi exakt samtidigt!!

    SvaraRadera
  3. Jo jag märkte detta. :) Tar väl bort min första kommentar igen då eftersom du tog bort den kommentaren som jag svarade på

    SvaraRadera
  4. Då får väl jag ta bort min kommentar om att vi skrev samtidigt... Fast det är klart då får ju du ta bort kommentaren om att du märkte det... hmmm... vi låter det nog vara va?? ;)

    SvaraRadera
  5. Förresten Ellinor.. Ang. din beställning: Om vi nu hittar dom pärlorna som det var förra gången så har jag kommit på ett sätt att ha kejor hängade ner, så som du ville ha det. Jag hoppas att det ska funka i verklgiheten också

    SvaraRadera
  6. Jättefina smycken du gör. Får nog fundera på en ny bestäälning.
    God natt
    Mamma

    SvaraRadera