söndag 13 september 2009

Hjärtat!

Detta är en låt jag skrivit till Matte om hur vårt förhållande har varit och hur det är idag. Jag hoppas du tycker om den Matte.


Hjärtat!

Det är så mycket vi har gått igenom
Både tårar och skratt
Jag vet inte, men det känns som
det är nåt speciellt det vi haft

Ingen har fått mig känna förr
så som du har
Ingen har haft nyckeln till hjärtats dörr
Du är underbar!

Men jag vet inte vad jag ska göra
Allting känns så svårt
Jag vet inte vad du vill höra
Ska vi fortsätta kämpa eller skiljas åt?



Vi har sårat varann flera gånger
men vi förlåter varann.
Vi har båda varit fyllda av ånger
och kämpat allt vad vi kan

Ingen har fått mig känna förr
så som du har
Ingen har haft nyckeln till hjärtats dörr
Du är underbar!

Men jag vet inte vad jag ska göra
Allting känns så svårt
Jag vet inte vad du vill höra
Ska vi fortsätta kämpa eller skiljas åt?


Det är så starka känslor vi äger
Jag för dig och du för mig
Allt det goda överväger
och du vet att jag älskar dig

Ingen har fått mig känna förr
så som du har
Ingen har haft nyckeln till hjärtats dörr
Du är underbar!

Och nu vet jag vad jag ska göra
Det känns inte längre svårt
Jag vet vad vi båda vill höra
Jag ska hålla dig nära, så hårt det går


Så hårt det går

1 kommentar:

  1. Alltså...Vet inte vad jag ska säga..Tack!!
    DU är underbar Olivia! Älskar texten och älskar dig!!
    Kramar
    Matte

    SvaraRadera