fredag 18 september 2009

"God morgon, God morgon. Hör fåglar sjunga glatt!..."

Äh, riktigt så klämkäck är jag väl inte egentligen. Men jag är uppe och pigg iaf. Vaknade halv 6 idag så det var ju rätt okej.

Igår var en relativt händelserik dag.. Först var det städning av rummet.. Okej då, jag erkänner att jag slavstädade lite.... Det är ju SÅÅÅÅÅ tråkigt att städa.

Sedan var det inköpsresa. Åkte till John's som vanligt och köpte cigaretter. Dom höll dock på att glömma kvar Thomas i affären tills jag frågade när vi höll på att backa ut ifrån parkeringen: "Var är Thomas egentligen?" Hahaha, vilket dåligt samvete personalen fick! :) Men tillslut kom även Thomas med. (Det nämndes dock inte att han höll på att missa transporten) Sen bar det av "hemåt" igen.

Vi var tillbaka vid 11.20 och 11.30 är det lunch. Efter lunchen gjorde jag ett försök att sova lite.. Det gick inget vidare dock. Låg bara och tänkte en massa. Så då var det lika bra att gå upp igen.

Klockan 13.00 bar det av till Överby för mig och Emma.. Och Jon och Elisabeth följde med såklart. Vi uträttade lite ärenden båda två, vilket faktiskt tog sin lilla tid. Sen åkte vi hem till Emma för att hämta post. Efter det åkte vi tillbaka och då hade vi varit borta i en och en halv timme. Skönt att bränna lite tid.

Sen blev det sovdax för mig, (igen...). Jag sov som en stock och missade t.o.m. middagen. Men sen blev jag väckt strax innan 7 av ett sms från älsklingen.
Det passade alldeles utmärkt faktiskt för då var det dax för mediciner och kvällsfika och efter det var det Idol 20.00. Ett ganska tråkigt program igår tycker jag.. Och nu är det roliga med Idol slut, nämligen när folk gör bort sig. Nu är bara de duktiga kvar.

Idag är det inget speciellt planerat (tror jag.. Det känns som jag glömt något). Det blir nog en lugn slappardag inför helgen.

På lördag kommer Matte och stannar till söndag! Ska bli så skönt att träffa honom igen!

Ha det gott allihopa!

Kram

1 kommentar:

  1. Godmorgon !?
    Ja jag är på jobbet iaf och en vacker morgon är det men ganska kylig.
    Slutar ju kl 12:00 idag, helt okey.
    Kul att det var en så händelserik dag igår.
    Ha nu en bra dag även idag.
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera